Khamis, 3 Januari 2013

0
Komen

KOMPILASI TESTIMONI V3SR....(1)

BERAT BADAN TURUN DALAM MASA 4 MINGGU DAN simptom2 penyakit yang dah ada sebelum ini seperti kencing manis, darah tinggi, gout, sakit jantung dah mula menjauhi.
(Perkongsian Ummi Alyah)

Alhamdulillah terima kasih Allah atas kurniaan nikmat..saya tak pernah merasai badan slim dan kurus..dari zaman anak dara sejak usia 11 tahun saya berat 54kg...sedih..gemuk...macam2 cacian dan hinaan saya terima...saya berkahwin dengan En. Eddy Bakar, insan yang sudi sayang dan cinta saya bukan kerana paras rupa..bila dapat anak berat jadi 104kg...bak kata Ustazah Halina macam penguin..hehe..


Tengoklah perut saya tu macam mengandung lima bulan tau..ramai yang kata saya mengandung...memang teringin nak mengandung tapi pengalaman lalu bila dapat anak sakit jantung, terus padam impian nak mengandung..saya tak nak anak-anak saya sakit disebabkan ibu yang yang sakit..perasaan bersalah menyelubungi saya...tapi saya redha..setiap kejadian ada hikmah besar yang kita tak nampak

Alhamdulillah setelah 4 minggu V3SR berat saya semakin turun dan turun sehinngga semalam 98 kg...alhamdulillah satu perubahan yang sangat drastik..pelbagai ubat kurus saya makan dari zaman anak dara lagi...tetapi tak berhasil..Now...sebak saya dibuatnya..Terima kasih my bos Norhalina (Jakim) dan Kak Pozimah memperkenalkan V3sr kepada saya.


Kini simptom2 penyakit yang dah ada sebelum ini seperti kencing manis, darah tinggi, gout, sakit jantung dah mula menjauhi dan kini my mum pula ada menyatakan keinginan untuk v3sr..alhamdulillah. InsyaAllah satu Putrajaya boleh ligan dan havoc ngan V3SR ni.
*******

SLIM,SIHAT & SEKSI + PERAWAN BERSAMA "V3SR
(Perkongsian Sapura Rahman)


Ramai kwn2 yg mula bertanya kenapa saya makin "SLIM,SIHAT & SEKSI" skrg...kalau dulu berat badan saya mencecah "62 KG" tapi kini syukur Alhamdulillah setelah ber"V3SR" sy berjaya mdapat berat badan ideal yg sy idamkan iaitu "56 KG" tanpa menahan lapar.. sy brjaya trunkan 7 kg dlm masa x sampai 2minggu!! See.. sapa kata susah nak kurus?? Yang penting usaha dan ikut program dengan betul.. So..sapa2 yg berminat utk kekal cantik, slim dan seksi + perawan...
*******

TURUN BERAT BADAN SELEPAS BERSALIN
(Perkongsian Fauziah Abdullah)


woot..woot :) tak sabar nak share ni. bila buat macam ni baru nampak gemoknya aku!! tu gambar sept tahun lepas. before mengandung. dah mengandung haruslah lagi bam bam kan, dan sbelah adalah pic terbaru selepas 2m++ bersalin dan 2w++ ber V3SR..Size XL dah ke L..Hopefully dapek sampai M..Izinkan ya Allah...
*******

KEBAIKAN DAN MANAFAAT BERPANTANG DENGAN V3SR
(Perkongsian Dr Elmy)

Salam, masih belum terlambat utk wish Happy Merdeka Day buat rakan STG,. Alhamdulilah hari ni hari ke 6 saya berpantang ala Indonesia+V3SR (Yela coz bibik ku yg melayan ku berpantang dari minum jamu, mandi daun2nan, bertungku hinggalah berganggang) best betul kalau berganggang tu macam sauna satu bilik air he he. 

Hari pertama sudah ambik program V3SR so marvelous, seawal pagi secawan kopi mineral dan lactolite sudah mengenyangkan tiada rasa lapar atau pedih perut even belum menjamah sarapan pagi dan selepas tu terus berurut (Terima kasih sahabat ku Mak Bidan Pocong Kesiangan yg 6 hari memberikan servis urutan yg tip top siap pakaikan bengkung yg 6 meter panjangnyerr mcm yg org indon selalu pakai tu aduhai cukup ketat n mantap, complete berparam, berpilis dan bertungku). 

Dgn lactolite sangat best sbb spanjang berpantang tiada lansung masalah penghadaman (masalah sembelit/buasir) everyday flush without trouble itu yg nikmat kalau org dalam berpantang dan probiotik yg ada dlm lactolite memberi ketahanan kpd baby dari terkena penyakit kuning alhamdulilah. 
Saya ikut berpantang dlm mengambil V3SR dimana kurangkan pengambilan ayam, daging dan of course air batu, dan hanya mengambil 1 senduk nasi, separuh dpd pinggan hanyalah sayur, malam sebelum tidur secawan kopi dan lactolite so takde rasa kelaparan even menyusukan anak sepenuhnya. 

Inilah kali pertama saya rasa best berpantang sbb badan takde rasa lemah2 dan muka tak pucat coz my mum said muka dan kulit saya nampak bersih dan kemerahan dan badan cepat nampak shape kata mak bidan saya tulah (itulah rahsia mengamalkan bioever+V3SR sejakmengandung lagi). 

Hari ni saya sempat berkongsi V3SR dgn sahabat saya seorang pensyarah yg dtg melawat saya di rumah siap sempat berdemo karada scan, alhamdulilah dia terus ambil pakej sbb melihat kulit dan muka saya dan dia kata brest sya spt bukan org dlm berpantang nampak mcm anak dara aduhai sabo jela itu pun dia perasan hi hi penangan bioeverkann padahal saya convience dgn berpilis didahi, berstokin, berkain batik lagi. Yang penting produk knowledge kena expertkann!!
*******

Semput, sakit kaki, sakit lutut dan tangan kebas-kebas dah pulih sepenuhnya.Dengan menjadi konsultan, poket sentiasa penuh dan x sampai 8 bulan dah 2 kali dapat trip melancong VVIP percuma..
(Perkongsian Naura Auni)

Perubahan diri saya sejak ber V3SR dan menjadi profesional konsultan smart tycoon ;)
Alhamdulillah juga perubahan dari segi kesihatan. Semput, sakit kaki/lutut, tgn kebas2 dh xde dan yg best poket dah tak "kosong" lagi ;)
Dec 2011, senyum tapi masih stress dgn kerja sbg senior Engineer di IT Company. 
July 2012, my 2nd vvip FREE trip ke Guangzhao bersama biz partner (dlm masa tak sampai 8 bulan, dh 2x melancong percuma)
Sept 2012, meraikan kejayaan konsultan2 smart tycoon di Majlis Anugerah SM & SSM
Jom register jadi Profesional Konsultan Smart Tycoon sekarang!


*******

5 hari berpantang, rahim dh kecut dan peranakan cantik..2minggu berat dan usia dalaman turun
(Perkongsian Maya)

-Selepas 5hari-
Nurse terperanjat bila 5 hari berpantang, rahim dh kecut..bidan pun ckp benda yg sama dn yg bestnya dia kata peranakan I cantik...huhu..perghhh makin semangat nk ber v3sr...cuma x dpt timbg je lg..timbg kat umah..x payah posinglah yeee..suprise bila sy naik nanti..nk order bbplus pulak..huhu...kekwn..ni bkn tuk org pantang je tau..tuk yg nk cantik, sihat, slim pun...cepat dptkn experiance yg sama spt apa yg sy dn kekwn lain rasa...best tuuu

-Selepas 2minggu-
APA??????? Bdnku dh di program ke dara semula? WOWWW... Cm x caya..tp ni hakikatnya..baru 2 minggu bersalin, berat dh turun 11kg..yg bestnya umur dlmn ku dari 45 thn sblm tuuu..skrg umur dlmnku 37 thn...dn ku percaya cukup sebulan ikuti body re-programming ni (V3SR) mesti umur dlmn i lg muda dari skrg..huhu...dn yg penting x yah pantang lama2..2 minggu cukup..5 hari rahim kecut, peranakan cantik, kulit halus mulus..bdn sihat.

Sape yg dlm pantang, tgh mengandung, yg menunggu hari nk bersalin...like or pm nanti sy akan consult cm ne sy berpantang...cepatttt..mesti puas hati..suami pasti tersenyum :)
*******

2 MINGGU BERSAMA V3SR, PERUBAHAN KETARA PADA WAJAH DAN BADAN SEHINGGA PEKERJA TAK CAM
(Perkongsian Nor Iasyah)

Last week saya berkesempatan berjumpa dgn Syima Mustapa semasa kami ada course BEST & MMR KL di Kajang. Kawan saya ni amik pakej V3SR tru FB jer, mmg x jumpa. Brg2 saya courier... dia bgtau saya dia nak amik pakej ni sbb nak wat come back to her husband pas tempoh berpantang nie... baru 2 minggu lebih masuk program perubahan pada wajahnya sgt jelas, suar kecik dah longgar & yg penting anak2 buah di opis dah x kenal dgn dia sbb cantik sgt.... - last week masuk opis jap nak amik brg anah buah kt opis cuma cam suara jer... bila toleh meka kata "larrr... puan syima ke nie???" hehehe... apa maknanya tue???? Alhamdulilllah... tq Allah krn memberikan kami wanita2, para isteri pakel murah "All in One".

*******

LANGSING DALAM MASA 3 BULAN
(Perkongsian Norazimah Ibrahim)

Ini adalah testimoni diri saya sendiri. Sebelum ini berat badan saya 90 kg. Akibat berat badan yang mendadak naik saya mengalami masalah seperti asthma, sakit kaki dan tulang belakang. Keluar masuk hospital sudah sebati dengan diri saya. Sudah banyak produk yang telah dicuba tetapi tidak berhasil. 

Alhamdulillah setelah diperkenalkan oleh kawan saya dengan produk V3SR berat badan saya kini telah menjadi 75 kg, kesihatan menjadi lebih baik, sentiasa bertenaga dan yang paling best kembali perawan!!!.

*******




Sakit kaki hilang, berat badan kurang 3 kg dalam 2 minggu, badan lebih anjal, muka runcing dan v-shape

(Perkongsian Rahmah Sa'ad)

Kengkawan..jom share apa yang saya dapat dari v3sr:
Dengan ketinggian 148cm dan berat badan 58.62g dan umur yang mencecah pertengahan 40an…stuktur badan saya tak mampu untuk tampung badan yang berat…saya selalu sakit tapak kaki….paling teruk waktu bangun pagi.
Syukur sekarang sakit kaki dah hilang, berat badan dah kurang 3 kg dalam 2 minggu…dan yang BEST badan lebih anjal dan muka dah runcing sikit..nampak lebih ‘v’ shape…THANXXX kawan2 yang perkenalkan ‘V3SR’…hajat nak turunkan berat badan sikit…tak sangka pulak boleh tambah nilai pada badan,kulit dan wajah….
*******

V3SR MEMANG TERBAEKKK!!
APA ditunggu lagi!!!



Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan