Sabtu, 12 Januari 2013

0
Komen

BVSM memang menyembuhkan!

Testimoni ini baru berlaku petang tadi, on the way balik ke rumah dari Stokis STG.
(Perkongsian Pn Azwani)
*************************************************************
Td petang saya g stokis, minta adik sy temankan. Ms nak pergi adik saya macam moody sket, sebab dia kata dia sakit perut. Maybe nak period katanya. So, saya diam jelah, dia nak teman pun da ok. Dapat barang, masuk kereta, suruh dia peluk BVSM tu. Saje nak tengok, apa jadi. Tak jauh keluar dari stokis, tetiba dia menjerit. Terus dia jauhkan BVSM daripada perut dia."Kenapa dik? Buat terkejut orang jer!" "Sakitnya, perut sebelah kiri ni, mencucuk2. Mcm kena karen," sambila dia mengerut-ngerutkan dahi dan mengerang."Yeke?! Hmmm... peluk je lagi, tgk apa jadi. Tahan sikit sakit."

Dalam 10 minit lepas tu:
"Eh, dah lega lah Ngah." "Dah tak ada lagi rasa mencucuk tu?" Macam nak buang angin, tapi dah ok." Tiba-tiba, "Adoi, mencucuk2 sebelah kanan pulak." Dengan dahi yang berkerut-kerut dia tahan lagi kesakitan sambil masih memerluk erat BVSM.

5 minit selepas tu: "Eh, dah tak sakit. Tapi mengantuknya la Ngah." "Aik, ngantuk la pulak." Baru saya bercakap, saya menoleh dan terlihat == dia sedang tertidur dengan nyenyaknya sambil memeluk BVSM. == 

Saya dekat sebelah yang tengah drive, jeles jek tgk!!! Kereta goyang2, terlanggar lubang, kereta terhenjut sebab jammed dekat nak masuk ke Jambatan Permas Jaya daripada highway baru tu pun dia tak hirau. Cantik je dia lena.

Dia terjaga apabila dah nak sampai rumah di Permas Jaya, sewaktu betul2 nak belok ke simpang nak masuk ke rumah. Saat terjaga, dia BOLEH kata: 

"Sedapnya tido," sambil menggeliat. Masuk rumah dia segar jer. Sambung pulak cuci mukanya dengan sabun Marine Essence. Mantap!!!

### Macam tak percaya, tapi ini yang berlaku. Hanya Allah yang tahu. Syukur, alhamdulillah.




Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan