Jumaat, 25 Januari 2013

0
Komen

BVSM membantu menyelesaikan masalah gangguan makhluk halus...



 Assalamualaikum Sahabat...Hari ni Anna nak share lagi testimoni keajaiban Bio Velocity Sleep Mate yang dikongsikan oleh Pn Hafiza...Jom kita baca..
Assalamualaikum wbt
Sabtu lepas, seawal pagi saya mendapat call dari cikgu kaklong yang menyuruh saya datang ke asrama dan mengambil kaklong pulang kerana katanya para pelajar SM Sains Sembrong diganggu makhluk halus.
Beberapa minggu kebelakangan ini memang kaklong selalu update saya mengenai kes-kes di sekolahnya tapi tak sangka pulak kaklong boleh terkena juga. Tapi mungkin juga sebab beberapa hari sebelum itu kaklong demam dan offline solat, maka mende2 alah ni mudah mengganggu.
So, saya tidak berlengah terus membawa BVSM dan ke sekolah kaklong.
Sesampainya di bilik tamu, ada seorang ustaz sedang merawat pelajar yang lain. Kaklong di satu sudut bersama cikgunya langsung tak hiraukan saya yang memanggilnya. Bila cikgunya menggerakkan tubuhnya sambil menunjuk ke arah saya, dia masih senyap jek membatukan diri. Muka dia sangat hitam dan hingusnya meleleh2 tak dilap...
 
Apabila saya mendapatkan dia, saya terus baringkan dia dan selimutkan dengan BVSM. Pada ketika itu saya lapkan hingusnya dan mukanya...tiada tanda-tanda dia 'sedar'....
Selepas 15minit, dia bangun dan ambil tisu dari saya dan mula bercakap. Ketika itu saya dah nampak muka dia sedikit ok tetapi pucat.
Kemudian bila dia dah boleh bangun, saya minta izin dengan cikgu Jannah tu utk packing barang2 kaklong dan balik. Pada ketika tu saya perasan dia jalan terhencot2 naik tangga asrama... rupa2nya semua yang terlibat memang terhencot2 jlnnya...(pelik,kan?)
Kemudian di dalam kereta, saya selimutkan dia dengan BVSM sampai di Bandar Tenggara, kami semua lunch. Syukur alhamdulillah, pada ketika tu, dia makan bertambah2 (nampak sangat sihat dan wajahnya kembali pulih)...kemudian dia ceritakan ketika mula2 dia berselimut dengan BVSM, kaki dan tangannya sangat panas (Haaa??!!)
Lepas tu, kakinya dah ok (tak terhencot2 lagi)...demam pun takde...ALHAMDULILLAH.
Kepada sahabat sekelian, saya taknak buat moral of the story, tetapi saya yakin dan percaya dengan produk hebat kita ni dan insyaAllah saya akan SHARE kehebatannya kepada lebih ramai orang lagi.

Alhamdulillah..Bio Velocity Sleep Mate (BVSM) telah banyak membantu saya, keluarga saya, sahabat saya, jiran saya dalam menambahnilai kesihatan masing2...Semakin banyak testimoni hebat yang dikongsikan..Kebanyakannya memang teruja dengan keajaiban BVSM ni...

Anda tunggu apa lagi...Buatlah pelabuaran bijak untuk yang tersayang!!


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan