Jumaat, 4 Januari 2013

0
Komen

KISAH CINTA KU DAN KOPI MINERAL




Assalamualaikum...

Salam Jumaat dan Salam Ceria...
Selamat Pagi...



Sempena Jumaat yang mulia ni..nak share satu cerita disebalik kisah cinta saya dan "KOPI MINERAL"..

Dulu saya memang tak boleh langsung minum kopi!!!
Bau kopi pun x boleh!!
Anda mesti boleh teka kenapa kan...tentulah MIGRAIN!!

Tapi dengan "KOPI MINERAL" semuanya sudah terbalekk!!!
Bila sakit kepala dan migrain..saya akan minum "KOPI MINERAL"!!!
Mula2 x percaya..orang kata kopi ni bagus untuk legakan stress, kurangkan ngantokss (segarkan badan) , kurangkan rasa lapar (bagus untuk gastrik)..danmacam2lah kebaikannya....
Tapi bila saya dah cuba..jatuh cinta..skang kopi ni menjadi teman setia saya !!!

Anda pun patut cuba tau...Aromanya menusuk kalbu!!Sedap!!Mujarab!!Superbbb!!!

Tq coz sudi baca...sharing is caring...♥

#Sambil online pekena kopi mineral untuk minum pagi#

HARGA : RM26.50 sahaja sekotak



Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan