Isnin, 24 Disember 2012

0
Komen

Peluang bisnes kecantikan & kesihatan secara online....


Assalamualaikum, Saya menjemput rakan-rakan FB untuk menyertai peluang bisnes kecantikan & kesihatan secara online.

a) Produk : Superbrand dan mempunyai testimoni dari ribuan pengguna. Peluang baik untuk anda melakukan 'transformasi wajah dan kulit yang lebih cerah, gebu dan berseri dalam masa 7 hari sahaja' (3 hari sudah nampak perubahan).

b) Gerak kerja : hanya perlukan komitmen dari anda untuk online facebook 30minit hingga 2 jam sahaja setiap hari. (jalankan secara online je!)

c) Potensi Pendapatan : bagi yang baru bermula, sale sehingga RM10,000 seminggu! Pendapatan Tiada had, anda tentukan sendiri RM2000~RM5000 sebulan, insentif pengenalan, hadiah atas jualan, promosi melancong, dll.

d) Bantuan : Coaching percuma, bimbingan dari komuniti usahawan2 internet, bimbingan dari pakar2 kesihatan & kecantikan yang juga terdiri dari doktor2. Para Mentor anda adalah mereka yang telah mengenggam sale ratusan ribu- jutaan RM/sebulan

e) Modal : Serendah RM50. YA CUMA RM50 SAHAJA utk 'on' kan sistem!! Anda akan di 'coach' tentang perniagaan internet/online marketing dan mempraktikkan ilmu permasaran Internet yang diajar untuk MENJANA PENDAPATAN dengan pantas!!

p/s: Terbuka untuk sesiapa sahaja samada yang sudah mempunyai perniagaan online sendiri atau belum. Saya hanya buka kuota untuk 10 orang sahaja untuk sesi coaching kerana terhad dan untuk tempoh tertentu sahaja. berminat sila PM atau komen segera. TQ

Fast Action Fast Result!!!!

PM/Call/SMS/WhatsApp saya atau hubungi Anna Surie 0167966598 ♥


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan