Jumaat, 21 Disember 2012

0
Komen

Jom Sihat dengan Tidur yang lena &berkualiti bersama Bio Velocity Sleep Mate



Tidur yang berkualiti

Manusia telah menghabiskan 1/3 daripada masa mereka dalam tidur; oleh itu, tidur dan rehat yang berkualiti adalah penting untuk kesejahteraan kita.  Ia penting untuk kesihatan fizikal dan mental, dan untuk mengoptimakan fungsi-fungsi harian kita.  Apakah itu tidur yang berkualiti? Tidur yang berkualiti bermakna mempunyai jangka masa rehat yang cukup serta mendalam yang membolehkan seseorang sedar selepas bangun dan segar sepanjang hari.

Semasa badan berehat, semua sel badan akan diperbaharui dan dibebaskan, kerja2 pembaikan ke atas kecederaan dan penyakit2 akan dijalankan; aktiviti2 otak yang mengawal emosi, proses membuat keputusan dan interaksi sosial dihentikan, bagi membolehkan kita mengekalkan emosi dan fungsi2 sosial yg optima semasa kita bangun.   Tidur juga turut menguatkan minda dan kesedaran, membolehkan kita rasa bertenaga dan lebih berjaga secara fizikal.

Malah ia juga meningkatkan daya ingatan dan keupayaan belajar; mengurangkan tekanan, rasa bimbang dan kerisauan.  Tidur yang berkualiti mampu menjaga kesihatan hati dan mengurangkan risiko kemurungan.

BV SLEEP MATE @ LAPIK TIDUR BV 

Kita boleh memulihkan keseimbangan dan kesihatan dengan mudah menggunakan kuasa penyembuhan BV Sleep Mate.  Pelapik tilam ini dibuat khas untuk  memenuhi keperluan individu. Menggunakan teknologi daripada Jerman (sama macam Premium Beautiful). BV Sleep Mate menolong membetulkan frekuensi yg tidak harmoni, meneutralkan gelombang berbahaya sambil menguatkan gelombang positif yang membentuk aura yang sihat dalam organisma.  

Dengan mempengaruhi pengaliran tenaga, kita boleh menyihatkan badan dengan mencapai tahap kesihatan yang sempurna, mengimbangkan dan meningkatkan keseluruhan aktiviti badan  dan minda. Apabila bangun drpd tidur, kita lebih cergas dan bertenaga.   Dalam penggunaan  jangka masa panjang, ia memberi manfaat kepada badan di mana ia boleh mengekalkan kesihatan, meningkatkan sistem imun dan juga memberi hidup yang berkualiti. 

Keistimewaan BV Sleep Mate
  1. Meningkatkan metabolisme
  2. Mengaktifkan fungsi2 sel
  3. Menggalakkan peredaran darah
  4. Meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun
  5. Meningkatkan tahap medan tenaga
  6. Menstabilkan emosi, mengurangkan tenaga dan desakan
  7. Memulihkan tenaga, memperbaiki dan mengaktifkan sel dalam badan
  8. Bersemangat dan bertenaga
  9. Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semulajadi
  10. Mengimbangi  dan mengharmonikan fungsi2 fizikal
  11. Melegakan kepenatan dan kesakitan
  12. Merangsangkan dan menyelaraskan sistem saraf autonomik
  13. Menggalakkan fungsi jantung
  14. Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti 
 BV Sleep Mate  juga sangat bermanfaat terhadap masalah  :

Melegakan sakit kepala, haid, sakit perut, menghilangkan kesakitan otot, melegakan sakit gastrik, melegakan sakit belakang, menolong ketegangan leher dan melegakan rasa kebas.

Penjagaan BV Sleep Mate 

Boleh dicuci setahun sekali menggunakan bahan pencuci kain yang berorganik, menggunakan tangan secara lembut dan dikeringkan di bawah matahari.  Dicadangkan cuci di kawasan yang terkena kotoran sahaja.

Cara guna 

Bukakan dan letakkan BV Sleep Mate di atas tilam. Letakkan empat tali elastik disetiap sudut tilam.  Boleh juga digunakan seperti selimut.

Contoh ujian klinikal yang menunjukkan bahawa terdapat peningkatan tahap tenaga ke atas  subjek yang signifikan selepas menggunakan  BV Sleep Mate.  (Sila klik image untuk lebih jelas)


Jom dapatkan Bio-Velocity dari konsultan Smart Tycoon yang terlatih. Kami akan memberi kaedah perubatan Islam menggunakan pelapik tilam yang istimewa ini...
Anda yang berminat untuk menjadi sebahagian dari Smart Tycoon Big Happy Family juga hubungi saya :


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan