Selasa, 25 Disember 2012

0
Komen

FAST ACTON!!FAST RESULT!!!...BERANI BERTINDAK...

Assalamualaikum, Saya menjemput rakan-rakan FB/blog untuk menyertai peluang bisnes kecantikan & kesihatan secara online.

a) Produk : Superbrand dan mempunyai testimoni dari ribuan pengguna. Peluang baik untuk anda melakukan 'transformasi wajah dan kulit yang lebih cerah, gebu dan berseri dalam masa 7 hari sahaja' (3 hari sudah nampak perubahan).

b) Gerak kerja : hanya perlukan komitmen dari anda untuk online facebook 30minit hingga 2 jam sahaja setiap hari. (jalankan secara online je!)

c) Potensi Pendapatan : bagi yang baru bermula, sale sehingga RM10,000 seminggu! Pendapatan Tiada had, anda tentukan sendiri RM2000~RM5000 sebulan, insentif pengenalan, hadiah atas jualan, promosi melancong, dll.

d) Bantuan : Coaching percuma, bimbingan dari komuniti usahawan2 internet, bimbingan dari pakar2 kesihatan & kecantikan yang juga terdiri dari doktor2. Para Mentor anda adalah mereka yang telah mengenggam sale ratusan ribu- jutaan RM/sebulan

e) Modal : Serendah RM50. YA CUMA RM50 SAHAJA utk 'on' kan sistem!! Anda akan di 'coach' tentang perniagaan internet/online marketing dan mempraktikkan ilmu permasaran Internet yang diajar untuk MENJANA PENDAPATAN dengan pantas!!

p/s: Terbuka untuk sesiapa sahaja samada yang sudah mempunyai perniagaan online sendiri atau belum. Saya hanya buka kuota untuk 10 orang sahaja untuk sesi coaching kerana terhad dan untuk tempoh tertentu sahaja. berminat sila PM atau komen segera. TQ

Fast Action Fast Result!!!!





Jom join saya buat online bisnes...jadi rakan niaga saya..
Mudah je ..buat payment rm50 untuk pendaftaran ahli n bagi detail..
detail;
NAMA PENUH
IC
ALAMAT RUMAH
NO HP
PEKERJAAN
NAMA PASANGAN
IC PASANGAN
NO AKAUN BANK UNTUK BONUS (serta bukti;salinan buku bank/atm atau nternet transaction resit-janji ada no akaun)

Buat payment RM 50 tu ke akaun maybank saya 162106307742/cimb 01180034451528 NORSURIANA ABDUL RAHMAN

KETERANGAN KERJA
- buat posting iklan produk (maklumat semua boleh diambil dari blog/page saya atau close group Smart Tycoon), cara membuat iklan akan di ajar sepenuhnya
-buat permulaan just post iklan apa yang saya post pun ok (copy je)
-jika ada orang nak beli produk, just let me know n bank in duit (harga ahli produk n kos pos) ke akaun saya...untung runcit anda yang punya...sale akan dimasukkan dibawah nama anda untuk bonus...
-urusan stok, pos n yg lain...saya yang uruskan...
Kita ada secret group untuk coaching dan chatting...info dan soaljawab dgn leader(saya)...
segalanya 90% online 10%jumpa orang jika ada customer nak jumpa..


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan