Jumaat, 14 Disember 2012

0
Komen

FAQ Premium Beautiful..TAK PERLU RAGU LAGI!!





Q1. Kenapa harga Premium Beautiful mahal?

A1. Premium Beautiful ni salah satu cara rawatan alternatif. Sebab tu PB sedikit mahal dari korset lain. Kalau nak compare dengan rawatan yang lain, lebih mahal. Contoh: Conceive dengan cara IVF dengan pemakaian PB, mana lebih mahal?

Q2. Susah tak nak jual Premium Beautiful?

A2. Tak susah langsung.. Selagi ada orang perempuan dalam dunia ni, selagi tu Premium Beautiful senang terjual. Perempuan mana yang tak pakai bra kan? Bra yang kat luar tu hanya boleh menampung pun belum tentu boleh tampung sepenuhnya dengan baik, tapi Premium Beautiful ni ibarat 1 stop center. Dengan Premium Beautiful kita dapat cantik & kita dapat sihat, segar & yakin.

Q3. Berapa lama nak dapat kesan selepas pakai Premium Beautiful?

A3. Premium Beautiful berfungsi ikut kadar metabolisma seseorang. Ada orang dapat kesan cepat, ada yang lambat. Tapi apa yang penting, cara pemakaian kena betul. MESTI 8 jam sehari pakai. Baru lah dapat hasil. Bagi analogi kehidupan seharian.

Q4. Betulkah Premium Beautiful boleh merawat sakit?

A4. Premium Beautiful tak boleh merawat sepenuhnya tetapi boleh membantu mengurangkan kesakitan. Contoh: Irregular period. Jumpa gynae, makan ubat & kesannya bila period macam tumpah darah. Sangat susah nak stop & lama. Pemakaian Premium Beautiful membantu melancarkan peredaran darah dengan bermula dari memecahkan molekul lemak dalam salur darah.

Q5. I tengok ramai yang jual Premium Beautiful badan tak kurus pun, semangat je?

A5. Pakai Premium Beautiful bukan soal kecil besar. Tapi yang mana kecil nampak terbentuk. Yang mana besar nampak ekslusif.


Q6. Pakai Premium Beautiful ni panas tak? Ada gatal-gatal tak?

A6. Tak panas. Boleh exercise sambil pakai Premium Beautiful. Sangat selesa & kesan untuk kurus lebih cepat. Tak gatal, tapi kalau dah gatal, toksik dah cukup banyak terkumpul dalam Premium Beautiful. Solution? Basuh saja.

Q8. Kenapa ada kawan yang pakai Premium Beautiful tak kurus-kurus pun?

A8. Tanya balik kawan yang pakai, macam mana cara dia pakai? Ramai yang boleh kurus, kenapa dia tak kurus? Cukup tak pakai 8 jam sehari setiap hari & minum air putih secukupnya tak? 

Q9. Saya pakai Premium Beautiful dah sebulan, tapi berat tak turun pun.. Tapi dari inci, banyak la kurang..

A9. Kita tak boleh expect lemak yang kita simpan selama ni akan hilang sekelip mata. Kalau disiplin pakai Premium Beautiful ikut cara yang betul, badan kita akan terbentuk ikut shape set PB.
 


SEMUA PERSOALAN TELAH TERJAWAB!!
APA ANDA TUNGGU LAGI!!
BUATLAH KEPUTUSAN SEKANG!!
JADILAH PELABUR YANG BIJAK!!

DEMI KESIHATAN, KECANTIKAN, KEBAHAGIAN DAN JUGA KEPUASAN !!


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan