Isnin, 4 Februari 2013

0
Komen

TESTIMONI BVSM..SAKIT JIWA DAN INSOMIA...


Salam Sahabat..seperti yang dijanjikan inilah dia testimoni ke 2 yang dikongsikan secara live di Bio Velocity Day......

♥ KEAJAIBAN "BIO VELOCITY SLEEP MATE" DALAM MEMBANTU MENAMBAH NILAI KESIHATAN

Testimoni: INSOMIA DAN SAKIT JIWA
Cikgu Jamilah Mohd Din, Jempol Negeri Sembilan.

SEBELUM BERSAMA BVSM
Menghadapi masalah Insomia(tidak boleh tidur) semenjak suaminya meninggal pada 2009.Beliau mengalami masalah tekanan jiwa yang dikatakan teruk sehingga rakan-rakan sekerjanya mengatakan yang dia 'gila'. Pernah memandu kereta hingga ke Terengganu tanpa sedar dan polis yang memaklumkan perkara ini kepada keluarga beliau. Beliau mempunayi 4 orang anak dan yang menjaga anak2nya adalah adik-beradiknya disebabkan masalah tekanan yang beliau hadapi.

Bayangkan hidup tanpa kawan dan rakan yang berani rapat dengan kita...disebabkan mereka kata beliau 'gila. Pernah juga cikgu Jamilah rasa ingin membunuh diri akibat tekanan yang dihadapinya.~ Alhamdulillah...Allah Maha Pengasih lagi Penyayang telah membantu beliau bertemu dengan rakannya yang memperkenalkan BVSM ini...

SELEPAS BERSAMA BVSM
Alhamdulillah SETELAH 3 HARI JE menggunakan BVSM...muka beliau yang hitam dan kusam telah bertambah pulih..perasaan yang dulunyer macam meracau telah kembali normal dan pulih sepenuhnya tanpa makan ubat penenang lagi..beliau kembali mengajar seperti sediakala...Alhamdulillah...TQ Allah.

DAN SECARA LIVE DI HARI BIO VELOCITY (2.2.2013)
Raut wajahnya yang sangat berbeza..nampak sihat dan begitu tenang..berkongsi dengan tulus sehingga menyentuh perasaan penonton..nikmat kesihatan yang tiada nilainya..

Alhamdulillah...TQ Allah...Diharap sharing ini dapat membantu insan2 diluar sana yang memerlukan bantuan kita...ayuh sharing!!!!!

Sangat MUDAH hanya tidur je atas BVSM ni...Hubungi saya di 0167966598:)




Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan