Jumaat, 22 Februari 2013

0
Komen

SAKIT PERUT LEGA DENGAN BIO EVER & BVSM

Perkongsian : Sis Yusliza
Assalamualaikum...
Nak berkongsi crita tentang Bio Ever & BVSM...
Ari tu pegi rumah mck kat area kg.
Tgh lunch, tetiba anak sakit perut. Mencengkam2 katanya.
Terus gi toilet. Cirit birit. Muntah2. Muka nya pucat.

Saya terus sapu bio ever kat perut dia. Lps 10minit, perutnya kurg mencengkam. Tp masih trasa sakit.
Saya suruh dia tido, tapi dia kata x boleh. 
Saya pun ambil bvsm yg ada dlm kreta. Suruh dia peluk. Dia kata perut dia lagi sakit, saya suruh dia tahan sikit. 
Tetiba2 tgk, dia dah tertido. 

Dalam stgh jam tu dia bangun. Trus nak makan nasi.
Saya terus suap dia makan (berselera). 
Saya tanya dia,
"syirah dah ok ke ni?"
dia jawab, 
" dah ok ibu. Ada bio ever ngn bvsm mana boleh sakit lama2".

Alhamdulillah.. Tq Allah.
Dan dgn kjadian ini. Mck saya skeluarga dah order 2 bvsm.





Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan