Selasa, 19 Februari 2013

0
Komen

BVSM dan BIO EVER TERBAEEKKK!!!


Perkongsian dari Sis Roslina:


"Pada 5hb Januari 2013:
Saya balik kampung ziarah ibu mertua..beliau berusia 86 tahun...setibanya saya disana, saya dapati ibu mertua saya tidak sihat, tiada selera makan, lemah, & tidak bermaya...Saya berniat untuk memberikan 1 BVSM untuk dia tidur2kan shj dengan harapan dia boleh kembali aktif seperti sblm ini...

Pada 13hb Jan 2013:
saya balik ke kampung untuk menghantarkan BVSM kepada ibu mertua saya...saya tinggalkan juga 1 botol BIO EVER CREAM untuk bekalan dia jika ada sakit2...

keesokkanya kakak ipar saya tel bgtau emak jatuh & emak teringatkan krim PUTIH (BIO EVER) suruh kakak ipar sapukan di jari kelingkingnya yg bengkak & biru akibat terlipat semasa jatuh...lpstu kakak suruh dia baring & rehat atas BVSM...

5 minit kemudian kakak tengok semula jari ibu mertua & dapati bengkak dah susut & lebam telah hilang & tidurnya amat lena walaupun kita rasa seluruh badanya tentu sakit sbb jatuh tapi bila dia sedar dari tidur dia kata bdnya tidak sakit walau sedikit pun termasuk jarinya yg biru & bengkak tadi...

Betapa hebatnya BVSM & krim bio ever dengan izin Allah boleh menyembuhkan sakit ibu mertua saya alhamdulillah..

20hb Jan 2013:
Saya pulang semula ke kampung saya lihat ibu mertua saya kelihatan sihat berbeza dari hari2 sebelumya...

Saya tanya ibu mertua apakah yg beliau dapat dari cuma tidur atas BVSM shj dia mengatakan bahawa dia telah rasa lbh cergas, lututnya kurang sakit & tidur mmg amat selesa sekali, selera makannya juga sudah bertambah...."

IBU HEBAT INI TELAH MENDAPAT MANFAAT BVSM dan BIO EVER...
ANDA NAK TAK???


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan