Jumaat, 22 Februari 2013

0
Komen

SAKIT KEPALA AKIBAT MIGRAIN LEGA DENGAN KOPI MINERAL!!

Perkongsian :Sis Zaleha

Katakan TIDAK!!!!! pada ubat tahan sakit!!!! Alhamdulillah dengan minum Kopi Mineral sudah cukup untuk melegakan sakit kepala anda...Ini memang terbukti kebenarannya...sebab saya mengalami sendiri..SAkit Kepala ..Magrain lah senang saya nak sebut...saya kalau boleh memang mengelakkan dari memakan sebarang ubat-ubatan kimia...nak elak hati..buah pinggang dari rosak ....Dua hari lepas memang saya mengalami sakit kepala mungkin disebabkan cuaca yang berbahang ditambah lagi..ambil anak dari sekolah ..memang panasss !!! 


Untuk meredakannya saya mandi dengan membasahkan kepala saya, masih lagi tak lega..dan baru saya teringat dengan kopi yang hebat ni!!! Saya pun panaskan air ..dan Bila selesai saya minum..tak lama kemudian saya pun tersendawa beberapa kali dan alhamdulillah LEGA BETUL !!! Dan saya pun meneruskan aktiviti harian saya ..Terima kasih Allah..oh yer..jangan lupa sebelum minum tu..pesan laaa..kat kopi tu...aaa nak tahu bagaimana nak berpesan dengan kopi...apakata hubungi saya..pun bolehhh...CEPAT!!!!!!


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan