Jumaat, 22 Februari 2013

0
Komen

STROK DAN RABUN PULIH KEMBALI!



Puan Rosnah Mohd Saad (51), Kelang


Pn Rosnah dirawat di ICU selama 1 bulan akibat dari sakit perut yang kuat. Selama 14 hari beliau tidak sedarkan diri dan dirawat di ICU. Doktor mendapati terdapat batu karang dalam pundi hempedu beliau. Selama 2 tahun beliau tidak pernah tidur lena. Kakinya selalu sakit dan berdenyut-denyut. Ketika berjalan beliau menggunakan tongkat. Pada bahagian kakinya memerlukan penyokong utk membantu beliau berjalan.

Beliau diperkenalkan dengan BVSM oleh rakan suaminya. Setelah 3 hari menggunakan BVSM, dengan izin ALLAH, Alhamdulillah beliau mampu berjalan dengan tidak menggunakan tongkat. Gerak jalannya juga laju dan tanpa dibantu oleh sesiapa pun.

Yang paling beliau suka adalah cermin mata yang dipakainya selama 33 tahun tidak diperlukan lagi. Matanya sudah jelas dan beliau melihat mampu menonton television tanpa bantuan cermin mata. Sambil menambah dengan nama gembira “ Saya sudah boleh naik motor!”seluruh dewan gembira. Alhamdulillah…TQ Allah!!!

SANGAT RAMAIIIIII dah mendapat manfaat drpd kehebatan teknologi BVSM. Hubungi konsultan anda SEGERA utk keterangan lanjut.



Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan