Sabtu, 16 Mac 2013

0
Komen

TESTIMONI KRIM BIO EVER & BVSM



(Perkongsian dari Pn Habsah)

Saya telah dimasukkan kehospital selama sebulan akibat dari penyakit "GUILLAIN BARE SYNDROME" dimana "AUTOIMMUNE" saya telah menyerang sistem saraf saya sendiri menyebabkan otot-otot saya menjadi lemah (muscle weakness) dan hampir lumpuh (paralysis). Saya juga mengalami kesukaran bernafas dan terpaksa menggunakan alat bantuan pernafasan serta ditempatkan di ICU selama 10 hari.
Saya memang telah pernah bertanya kepada Pn Roslina Ghazali mengenai produk-produk sebelum saya jatuh sakit, 
oleh itu sebaik sahaja saya keluar dari hospital saya terus menghubungi Pn Roslina sekali lagi untuk mendapatkan BVSM & KRIM BIO EVER seperti yg beliau cadangkan sebelum ini...
Alhamdulillah setelah menggunakan BVSM dan Krim BIO-EVER saya berasa lebih sihat, segar & bertenaga dari hari2 sebelumnya...
BVSM DAPAT MEMBERIKAN SAYA TIDUR YG CUKUP BERKUALITI DIMANA TIDUR SAYA LEBIH LENA...ALHAMDULILLAH...
TQ ALLAH TIADA HAD BATAS KEKUASAANMU YA RAB MEMBERIKAN AKU HIDUP YG LBH SIHAT SEKARANG...



Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan