Isnin, 4 Mac 2013

0
Komen

MASALAH "LAZY EYES" PULIH DENGAN KRIM AJAIB BIO EVER


Credit buat @Lizanatun - STG


Cuba teka ???
Nak tahu apa itu " Lazy Eyes..?"
Sebagian besar penderita Lazy Eye ini adalah anak-anak, terutama yang memiliki mata juling. Pada mata juling, ketika mata melihat ke suatu benda atau obyek maka mata yang lainnya akan melihat ke arah yang berbeda. Mata yang jarang digunakan ini yang akan menjadi Lazy Eye..


Nie kisah kawan sy yg mana anak dia mengalami Lazy Eye.Anak dia skrng brusia 10 thn,dng usia yg terlalu muda sudah memakai cermin mata berpower tinggi.Doktor mengesahkan sebelah matanya rabun dan sebelah lagi urat matanya x aktif.Kemukinan besar mata yg uratnya x aktif,boleh myebabkn buta.Bayangkn bertapa sedihnya hati seorang IBU.......myenangkn nasib anaknya apabila dewasa kelak.Setelah apa yg diluahkn pd sy.......sy pun syorkn dia utk guna KRIM BIOVER.Sy ajar dia cara2 guna .....Setelah habis 1 botol kesannya amat positif.........masa pergi check up,doktor amat terkejut....sebelah matanya yg urat x aktif dah mula aktif,yg rabun powernya dah turun.....

SYURKUR ALHAMDULILLAH........bertapa gembiranya dia skeluaga.Bukan itu aje,dia juga telah mgsyorkn kpd adiknya yg sakit bisul utk menggunakannya.

ALHAMDULILLAH........bisulnya kecut dan terus baik,kini dia skeluaga menjadi penguna tegar KRIM AJAIB BIOEVER.Terima Kasih Ya ALLAH........memberi aku peluang mbantu mengurangkn kesakitan mereka........SuhanaAllah!!!




Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan