Sabtu, 16 Mac 2013

2
Komen

LEBIH SIHAT, CANTIK, SLIM DAN SEKSI SETELAH BERSAMA PRODUK STG!!!

Photo: Selamat pagi rakan2 fb..pagi isnin yg indah...Alhamdulillah,Syukur... Setelah join STG , dari Sept 2012 - March 2013 dlm masa 6 bulan ini lah hasilnye..Tq Allah .Hasil dari ber BBplus Collagen, Mineral Coffee , Bio ever cream nano , n Bio Velocity sleep mate.Nk Cantik, Slim n Sehat ?? Pm saya k...tq...
(Perkongsian Sis Rosma)
Saya mulakan dengan Bismillah dan Assalamualaikum rakan2 FB yang dikasihi...
Saya rasa terpanggil untuk berkongsikan sesuatu yang baik selepas terpandangkan BIZ PARTNER saya Pn Salima Khalid sekarang semakin sihat, cantik dan slim...
............................................................................................

INI ADALAH PERKONGSIAN PERTAMA BELIAU PD 17.10.2012
----------------------------------------------------------------------
Salam semua..alhamdulillah pagi yg dingin sejuk dn tenang.saya nk sharing pada rakan semua. Mula2 saya dikenalkn dgn product cm n bio ever oleh adek rosmah n adek rizuan..waktu tu memang saya betul2 sedang sakit kaki..saya disahkn mengalami sakit arthritis bahagian lutut .sakit amat sangat..jalan susah..naik turun tangga susah..naik bas susah..nk sholat susah... coz kaki tk bleh bengkok.n tk bleh nyangkong.brape bulan saya pulang balek hospital..pulang balek pekn nenas kerana menjaga seorg kakak yg dh tua. Kerje pula berdiri 10 jam..teruja betul..bila saya mengambil ubat2 doc sakit tu hanya baik sementara saje lepas tu sakit dtg berulang2 kali. Lama kelamaan sakit saya dh menular ke bahagian ponggong .sakit semakin sangat..waktu gi check up kt hospital lagi..doc cakap klau tk baik jugak nk kena buat operation di lutut...aduh merbahaya ni..saya terus cakap saya TK NAK..ok doc pun hantar saya gi PHYSIOTHERAPY.. The nxt appont sebelum gi therapy boss saya suruh saya buat accupuntur pulak. Saya pun gi hospital lain buat accupuntur.nk cepat baik katakn..mula lah cucuk tang sane cucuk tang sini dgn jarum2 yg halus tu. Selesai semua ade kurang sikit. Lama2 sakit dtg lagi..
So next gi lagi buat therapy gi hospital lain..dlm waktu itu saya dah mula minum cm n pakai bio ever cream..masa ambil product tu saya nekad ketepikn semua ubat2 hospital. Saya nk tahu sameade coffee n cream tu berkesan tk..saya minum tiap2 hari ..dlm masa 1 week kaki ponggong bdan semua sakit gila...tk tertanggung rasa nye.saya call rosmah .dia cakap kak jgn panik cm n cream tu tengah buat kerje. Ok The next few days kaki dh tk sakit dh bleh buat mcm2 .eh dah bleh naik turun tangga .jln tk tempang2. Buat exersice bleh bengkokbleh n mcm2 lagi.satu keajaiban.saya pun dh mula cergas. Next appoint lagi gi hospital..doc hairan kenapa cepat baik..saya cakap saya minum cm pakai cream . Then doc timbang berat badn ..wah dari 68.5 kg dh turun 65 kg masa 1 bulan setengah minum cm..happy betul waktu tu..he he he..yg best nye next appoit doc dah nk discharge saya tk payah gi hospital lagi..selamat lah wang saya.. last sunday bila nk pergi roadshow kt skudai saya berlari mendapt kn bas kt busstop takut terlepas nanti lambat. Bila dh duduk kt dlm bas saya terfikir bila masa saya bleh berlari? Dh lama tk berlari pasal lutut sakit .saya pun ucap kn t.kaseh allah t.kaseh allah lagi satu keajaiban dia beri.alhamdulillah saya dhsemakin sehat..hubby happy anak2 pun happy..hingga skrg saya teruskn mengambil product tu n skrg sedang promote kn pula dgn member2 keluarga n customer. Mereka pun dh repeat2 order.

............................................................................................

DAN LIHATLAH FOTO DIBAWAH, PERKONGSIAN TERBARU DARI BELIAU PD HARI INI BERTARIKH 11.3.2013.

Selamat pagi rakan2 fb..pagi isnin yg indah...Alhamdulillah,Syukur... Setelah join STG , dari Sept 2012 - March 2013 dlm masa 6 bulan ini lah hasilnye..Tq Allah .Hasil dari ber BBplus Collagen, Mineral Coffee , Bio ever cream nano , n Bio Velocity sleep mate..
............................................................................................ 

Pada saya pula...Syukur Alhamdulillah kerana jika dahulu beliau menderita dengan sakit Arthritis dibhg lutut tapi sekarang beliau dah bole berjogging pun dan paling suka bila beliau dahpun mendapat bentuk badan yang sememangnya diidamkan oleh setiap wanita...



Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

2 ulasan:

  1. best replica bags online 2018 replica hermes bags u2l48z1f65 replica zara bags replica bags online uae fake gucci g8t31p5s69 replica bags uk hop over to these guys q9n79d2l75 replica louis vuitton bag replica bags korea e6y79h7w29

    BalasPadam