Jumaat, 29 Mac 2013

0
Komen

BIO EVER boleh kecutkan FIBROID...boleh PREGNANT...DENGAN IZINNYA



(Perkongsian dari Sis Noriana)

Saya nak share sedikit mengenai kehebatan BIO EVER...Selama ni saya dengar ramai yang berkata kalau ada fibroid susah nak mengandung...betulke? Kalau tanya saya confirmla saya KATA TIDAK BETUL...

Sepanjang tempoh saya mengandung 2 orang puteri saya dalam masa yang sama saya mengandung fibroid....mcm pelik bunyinya tapi itulah hakikatnya....masa habis pantang anak pertama terus saya buat check up di pakar puteri..doktor kata ada 2 ketul yang besar dan yg kecil mcm kacang hijau sgt banyak mulai saat itu tanpa berlengah saya sapu bio ever setiap hari..

AMAT MENAKJUBKAN....tidak mengambil masa yang lama...fibroid saya semakin mengecut....mengecut....dan mengecut...semasa bersalin anak kedua..fibroid yang tersembul dulu dan pakar terus buang...semasa buat pap smear 2 bulan lepas doktor kata sume ok fibroid pun dah takde... Alhamdulillah.....syukur sangat2...saya rasa ini adalah anugerah yang sangat hebat allah bagi pada saya dan suami.... BIO EVER HEBAT DAN SANGAT-SANGAT BERKESAN....

may allah bless all the good effort... SHARING IS CARING



Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan