Sabtu, 16 Mac 2013

0
Komen

TESTIMONI IBU JARI MEMBENGKAK PULIH DENGAN Bio Ever dan BVSM

(Perkongsian dari Uztzh Jaedah)

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang……
Izinkan saya share testimoni BVSM dan Bio Ever

Terima kasih kepada yang sudi membaca

Alhamdulillah...
Hari2 ada perkembangan yang positif pengguna Bio Ever Nano Cream dan BVSM ...Bio Velocity Sleep Mate
Tq Allah!
Semoga lebih ramai yg dapat manfaat dari ikhtiar yg berterusan serta doa kepadaNya...Insyaallah


IBU JARI MEMBENGKAK PULIH DNGN Bio Ever dan BVSM
Perkongsian hari ini adalah bagaimana Bio Ever dan BVSM dapat membantu memulihkan ibu jari yang bengkak dan lebam.
Alkisah….
Semalam suami saya tersepak tembok batu ketika cuba melompat longkang besar disekolah..Ibu jarinya membengkak dan tidak boleh digerakkan.Susah berjalan dan tak dapat memandu kereta.

Apabila sampai di rumah,saya menyarankan beliau menyapu Bio Ever di ibu jari yang sakit tu.Tapi apa jawapannya “Abang tak serasi dengan krim tu.”Beliau mengambil minyak gamat dan meminta saya sapukan dikakinya.Saya hanya tersenyum aje.Orang lelaki bukan mudah untuk percaya walaupun dah lebih setahun saya dan anak2 mendapat manfaat dari Krim ini.Mungkin kali ini Allah nak uji dia pulak supaya lebih yakin dan percaya.Bukankah Allah Maha Berkuasa.

Sehingga petang,kaki suami saya terus membengkak dan lebam.Disuruh ke klinik,dia memang tak nak.Dia kata boleh baik sendiri.Dua tahun lepaspun sama jugak ceritanya. semasa hari guru,suami saya bermain bola sepak.Berlaku kemalangan dan kakinya membengkak jugak.Bayangkanlah hampir sebulan kakinya tak pulih walaupun dah ke klinik ambik ubat dan pergi berurut.

Sayapun bertegas dengan dia dengan mengatakan sapulah Bio Ever dan Balut dengan BVSM.Saya yakinkan dia bahawa tindakan yang saya buat bukannya tunjuk pandai,tapi saya bagitau dia kat Smart Tycoon ni banyak testimoni yang boleh membantu kita bertindak mengikut pengalaman mereka.Saya tegaskan lagi dgn mengatakan “Ini testimoni Dr. Syafinat tau.Agaknya bila disebut perkataan doctor,barulah dia meminta saya buat apa yang terbaik.

Sayapun bersihkan kakinya.Sapukan Bio Ever sambil berdoa kepada Allah dan balutkan dengan BVSM.Sebelum balut tu sempat jugak ambik gambar.Dia kata ni nak rawat ke nak ambik gambar.Hahaha. Saya jawab,dua-dua sekali.
Suami saya Tanya,berapa lama nak balut,tak boleh tahan sebab panas sangat, berdenyut-denyut , dia tak tahan.Saya kata diam-diam,tidur aje.Selepas 6 jam saya bukak balutan dan sapukan Bio Ever lagi dan balut lagi, dan ambik gambar lagi ketika itu pukul 2.00 pagi!.Memang saya tak pelik bila dia dapat tidur nyenyak dan tidak mengadu sakit sbb BVSM membantu seseorang mendapat tidur yang lena dan berkualiti.

Pukul 7.00 pagi ,saya kejutkan suami.saya buka balutan BVSM.Saya tanya suami “ada kurang tak sakitnya”Dia jawab “kurang sikit”Dia kata “ambiklah gambar”.Perubahan yang amat ketara.Ibu jari kaki dah boleh digerakkan,bengkak dah jauh menyusut.Saya kata “bangun dan cuba berjalan”Suami saya berjalan dengan stabil , macam tak ada yang sakit.Boleh cakap lagi “kalau kayuh basikal ni dah boleh”.Saya tersenyum dan bertanya “sekarang dah yakin dan percaya? Sesungguhnya tiada had batas kekuasaan Allah”.

Tkasih Allah,Alhamdulillah.
Pengajaran disini,
1)Kepada pengguna2 produk,marilah share testimoni anda disini.Ini akan membantu kita dan orang lain bertindak.Tq semua yang rajin share disini terutama dr.Syafinat Sadaat.Kalau testimoni perawan tu,memang sangat membantu terutama kisah Sis Maya Persada dan Sis Jumiyati.Tq semua.
2)Jadikan testimoni anda sebagai suatu perkongsian ilmu tanpa kita sedar.Moga dirahmati Allah.Bertambah rezeki dan keberkatan dari Allah S.W.T.



Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan