Sabtu, 13 Julai 2013

0
Komen

KANAK KANAK PENYAKIT ASMA SEMBUH DGN ASBAB BB PLUS KOLAGEN

(Sharing from Puan Baya)

Suka saya nak berkongsi pengalaman anak sakit asma...
Ketika kecil boleh dikatakan selalu jugak amik gas/nap. Bila umur nya 1 thn 11 bulan pada 2012...anak saya Ainul ditahan di Hospital Sungai Buloh disebabkan kahak yang pekat dan ada kuman dalam paru2 . Masa tu wad kanak-kanak di Hospital Putrajaya penuh. Ibu mana yg tidak risau kan..so berulang lah suami dari Putrajaya ke Sungai Buloh.

Seminggu selepas itu, Ainul discharge dari Hospital tetapi bergantung kepada puff yg dibeli khas untuk budak budak asma. So kenakan bercuti 2 minggu menjaga anak... Ainul menggunakan puff sehinggalah BBPLUS Kolagen keluar pada November 2012.
Bila saya lihat dan kaji ramuan yang ada dalam kolagen saya bertanya pada pakar2 Alhamdulillah saya tergerak hati untuk mencuba BBPLUS Kolagen pada Ainul.
Alhamdulillah sejak di awal 2013 Ainul tidak menggunakan puff lagi... bila batuk sikit2 saya terus bagi pada Ainul BBPLUS Kolagen. Alhamdulillah kini Ainul bebas dari asma..

TQ Allah for the great produk!!!!

Sharing With Luv 
Engineer Anna Surie >>0167966598<<


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan