Sabtu, 13 Julai 2013

0
Komen

MUKA KUSAM?? SUAMI KATA TAK BERSERI?? INGIN WAJAH & PAYUDARA LEBIH ANJAL?? 3 HARI NAMPAK KESAN, SELEPAS 1 KOTAK SUAMI AKAN KATA WOWW MACAM ANAK DARA!!!



Dr Safinat Saadan, Doktor Perubatan, Muadzam>>
"Memang terujaaaa, minum ni 3 hari je, bangun pagi terasa kulit halus ,lembut,jeragat yang lama kat pipi ni pun pudar,tak pakai make-up pun kulit memang 'glow' semulajadi,saya sangat sukaaa...."

>>KOLAGEN IKAN TERHIDROLISIS YANG SAIZ MOLEKUL HALUS, SERAPAN CEPAT KE SEL-SEL DAN 3 HARI DAH NAMPAK BEZA<<

Rasa ekslusifnya enak seperti Ribena, mudah di bawa & di sediakan >> sgt sesuai untuk semua golongan terutamanya para Professional & mereka yang sibuk dan 'menyebuk'...hehehe. Untuk yang sakit sendi dan lutut pun boleh. Bukan sahaja muka cantik dan gebusss, badan pun sihat walafiat..Tempat2 lembut akan kembali tegang dan anjal...woww..suami mesti suka...

Dr Kamesah Omar, Doktor Perubatan, Kajang>>
"Syukur dpt add value kpd ramai pesakit/pelanggan di klinik sy... terlalu banyak KOLAGEN di pasaran, tp baru jumpa yg SEDAPP, MUDAH DIMAKAN, KHASIAT & sgt cepat ketara...most of my clients dah bertukar ke BBPlus Collagen sbb WRINKLE/KEDUTAN DITEPI MATA CEPAT SGT HILANG, PIGMENTATION PUDAR, LUTUT DAH TAK SAKIT, even yg sdg ambik master/PhD /exam MENDAPATI bahawa
INGATAN/MEMORY BERTAMBAH KUAT ..senang nak ingat/nak absorb elmu..tq Allah..."

MENGAPA BB PLUS COLLAGEN PILIHAN TERBAIK?

1~ Hanya 1 paket (5g) sehari
2~ Diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi.
3~ Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia.
4~ Mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan.
5~ Juga mengandungi ekstrak biji anggur, Vitamin C, jus bunga roselle, jus buah blackcurrant, serat epal, inulin.

LAGI TESTIMONI PENGGUNA BBPLUS COLLAGEN :

Pn Noriza Jalaludin>>
"Dan yang paling teruja apabila doktor menegur umur dan bertanya saya gunakan produk apa? Dia teka umur saya 30-an… alhamdulillah, saya mendapat penampilan dan kesihatan yang tidak ternilai harganya dalam usia yg mencapai 50-an ni"

Pn Siti Salmah, jurutera>>
"Saya ada masalah kulit yg sgt2 kronik..semua jenis rawatan termasuk ‘laser’ & mcm2 dh cuba..tapi mcm tak percaya bila amik bbplus struktur kulit mmg nmpk sgt berbeza..kwn2 kat opis ramai yg tegur.."eh, muka ksal skrg lain laa..mcm pinky pinky gitu" dlm ati ya Allah syukur sgt..alhamdulillah.. Lagi satu kulit tapak kaki pun jadik halus n ala2 lembab..best sgt2."

Dr An Nissa, Temerloh>>
~kolagen terbaik utk organ dalaman..terutama jantung!!! jantung akan kuat
~kolagen terbaik utk mata dan otak... lambat rabun dan naynyuk!!!
~utk kulit mmg terbukti!!!

kolagen terbaik di klinik saya guna injection harganya RM600 harga doktor..belum harga customer!!! so... pilihlah yg terbaik dan berbaloi!

Pn Shalita, jurutera>>
"Tuntutan kerjaya mendedahkan tindakan kasar matahari pada kulit muka, saya mengalami jeragat yang sangat ketara. Sebelum ini saya pernah beberapa kali melalui rawatan laser. Adoi! Tahu betapa sakitnya rawatan laser ini, selepas rawatan tiga hari tak boleh keluar rumah nt rasa kulit terbakar … SAKIT! SAKIT! SAKIT! Tetapi dengan BBPlus … belum pun habis sekotak, banyak perubahan!

Kata orang, tak tumbuh tak melata … mana2 saya pergi ada saja yang menegur, abang yang jual telur kat pasar tu pun tanya apa yang I pakai kat muka! Kalau BBPlus boleh mengatasi rawatan laser dengan harga yang jauh lebih murah, mengapa tunggu lagi."

ORDER NOW!!
Harga pasaran RM180 (Tidak termasuk kos pos)


PROMOSI!! PROMOSI!!
SPECIAL DISKAUN 10% (Tak termasuk pos, Semenanjung-RM15, Sabah Sarawak RM25).
TERHAD kpd 25 orang sahaja sehingga
30 Jul 2013.

FOR SERIUS BUYER ONLY!!!
Jika anda nak lebih diskaun, sehingga 15% dan SPECIAL OFFER LAIN, 

SMS<SAYA NAK 15%>ke 0167966598

MASALAHNYA HANYA TERHAD KEPADA 5 PEMBELI TERAWAL.
First come first serve!!! KOMEN SEKARANG!!!


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan