Sabtu, 13 Julai 2013

0
Komen

BBPLUS COLLAGEN KURANGKAN SAKIT PINGGANG MASA HAMIL


Terpanggil untuk sahring dengan kawan2 yg memerlukan coz baru terbaca sharing CDM Ecah jap tadi...
SHARING CDM ECAH>>>
Sblm ni seorg kawan lama msg "tiap kali peknen sy sakit2 badan. Skrg peknen lagi.. sakit pinggang, lenguh2 badan, sakit punggung. Pendek kata semua sakit. Kalau buat keja byk sikit nk bjalan pun susah"

Percubaan pertama :
19 mei - saya dh dpt. Dah minum pun
24 mei - bagus la..dah kurang sikit sakit badan saya.

*repeat oder kotak ke-2

21 jun - dpt msg gembira "biasanya saya boleh mop 1 bhgn je umah saya dlm 1 hari. Saya terus sakit pinggang, sakit punggung. Hari ni saya mop luar n dapur still x rasa apa2. Tq echa..."
** Saya mop bhgn luar belakang umah pulak. Hehehe.. Rumah ayah saya ni besar echa. Kalau mengemop lantai sampai 1 hari.

......Owhhh...bagus jugak maintain BB Plus ni rupanya hari2 masa preggy...
Ingat utk kesihatan & kecantikan biasa2 je...hihi....

ALHAMDULILLAH..RAMAI YANG DAH CUBA DAN SUKA DENGAN BBPLUS NI..
ANDA BILA LAGI??? HEHEHE..



Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan