Isnin, 29 April 2013

0
Komen

ATASI MASALAH KESIHATAN DENGAN V3SR DAN BVSM



~TESTIMONI SUAMI SAYA YANG ALAMI MASALAH TEKANAN DARAH TINGGI DAN PERUT BUNCIT~


Masalah tekanan darah tinggi yang dihidap suami saya semakin memburuk sehingga tekanan mencecah 200/90 pada Feb,2012 ...rambut banyak gugur...berat badan pula naik secara mendadak terutama tang perut..Suami jadi mudah marah akibat sakit kepala sbb tekanan darah yg sgt tinggi..mudah penat dan sering sakit kaki berpunca dari kenaikan berat badan agaknya..trapi doktor suspek Gout..Adoyaii...Keadaan suami sangat merisaukan saya..nak2 usianya yang sudah mencecah 57thn..paras kolestrol LDL= 5.1 (tinggi)...


Sebagai isteri prihatin, saya mencadangkan suami mengambil supplimen, kawal makan dan juga bersenam..jangan harapkan ubat doktor je ..so beliau akur dan setuju...So V3SR lah yang paling sesuai coz tak perlu kawal makan sangat dan bersenam...Suami mula mengambil set penuh V3SR pada April,2012 selama 2 bulan seperti saranan STG...

Alhamdulillah badan susut, perut dah tak buncit sgt..rambut pun tumbuh balik...muka dah tegang..badan sihat dan cergas...yg bestnya bacaan tekanan darah tinggi beliau turun kepada 139/79...Doktor sangat terkejut dan minta buat ujian darah...hasilnya paras kolestrol LDL turun kepada 4.0...(Doktor kata: ubat yg dia bg tu sesuai dgn suami saya sbb tu tekanan darah dan paras kolestrol turun)..so doktor bagi terus stok ubat untuk 3 bulan...Suami sangat yakin itu penurunan mendadak adalah hasil pengambilan V3SR secara istiqomah..kerana sebelum ni tekanan darah dia x pernah kurang dari 160/90 dgn dos ubat yg sama...

Sept, 2012 stok ubat dh habis..dia nak pergi jumpa doktor utk ambil ubat...selama hampir sebulan dia tak makan ubat...saya risau juga kot jadi apa2...dia sangat puas hati sebab langsung tak rasa pening atau sakit kepala..tak hal sebelum ni..x ambil ubat sehari je dah senoneng...Hasilnya bacaan darah dia pada OKT,2012 naik sikit, 142/84 (but oklah coz dah sebulan tak ambil ubat doktor kan..hanya berbekalkan V3SR je..tu pun dah tak istiqomah)....doktor x komen apa2..dia suka....

Nov,2012 suami setuju nak beli n guna Bio Velocity Sleep Mate (BVSM)...dah malas nak ambil V3SR...rasa dah sihat le tu...dia cuba consume bbplus collagen je..selepas 3 bulan bersama BVSM dan bbplus, hasilnya bacaan tekanan darah turun lagi kepada 134/78....Doktor puji,ni mesti jaga makan ya...suami jawab tak pun..belasah je...So, doktor minta buat ujian darah...Suami suka sgt dengan BVSM sihat dan bertenaga..kaki pun dah tak sakit lagi...

Hasil ujian darah APR 2013 ~ bacaan tekanan darah= 131/77...dan yg paling amazing paras kolestrol LDL turun kepada 3.0 (normal)...2minggu sebelum tu dia dah mula telan Garlic dan minum mineral coffee...sangat membantu menurunkan paras kolestrol...perut pun makin mengempis....

(terima kasih coz sudi baca..maaf panjang sgt..terlalu happy..banyak lagi masalah lain yang pulih tapi saya ambil yang major sahaja)

SUAMI SIHAT & CERGAS...SAYA HAPPY...
SUAMI HAPPY..SAYA PUN HAPPY..
SUAMI AWET MUDA...SAYA LAGI HAPPY...
(^_______________________^)

CUBALAH  V3SR DAN BVSM 
UNTUK MENAMBAI NILAI KESIHATAN KELUARGA ANDA!!!


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan