Isnin, 16 Julai 2012

0
Komen

TURUN BERAT BADAN 10kg....wajah makin cantik berseri

(Testimoni diri sendiri)


Testimoni diri saya sendiri, alhamdulillah selepas menggunakan Bio Ever selama x sampai sebulan, akhirnya berat badan sy turun sebanyak 10 kg, muka tegang,gebu dan v-shape..pori2 di muka semakin mengecil,jeragat yang mula timbul juga dah segan nak timbul....

Saya cuma perasan setelah saya kurang selera makan, baju longgar dan tumit kaki x sakit lg....Berat badan saya pada sebelum mendirikan rumah tangga 60kg...selepas mengalami keguguran berkali2, berat badan saya semakin bertambah sehingga 93kg..

2 tahun lepas, dr pakar sakit puan ada bg ubat untuk turunkan berat badan supaya senang mengandung...sebulan turun 0.5kg jer....

Saya start guna BE selepas join projek pd 5 Dec, minggu pertama sy guna BE ni, ramai dh mula tegur. ..muka saya semakin tegang, gebu dan dagu saya semakin runcing...V shape....Yg tak penah2 tegur pun tetiba call n tanya apa rahsia sy..hmm cam tak caya pun ada...tp sy cabar diri saya lagi,sampai orang ramai tegur badan saya dah kelihatan lebih kurus...

Semasa mengikuti kursus leadership kat Kl pd 18 Dec..ramai yang tegur saya dah semakin langsing...ada yang cakap..awak nampak berseri.....bila saya timbang rupanya berat badan saya 87kg..dah turun 6kg..baru 2minggu guna BE...itupun sapu yang basic dan lebihkan sikit kat perut dan rahim..sebab nak sangat mengandung.....

Alhamdulillah,selepas hampir sebulan menggunakan BE, berat badan saya pd 30 Dec...83kg...So jumlah penurunan berat badan saya adalah 10kg.....tq Allah....



Insya Allah, saya akan capai berat idaman saya...58kg...izinkan aku Ya Allah..Sy menyeru rakan2 yg nk cuba utk jaga kesihatan dalaman dan luaran, baik perempuan mahupun lelaki, bleh la PM sy @SMS di 0167966598 . Sy akan share dgn anda cara sapuan yg betul utk dpt result yang cepat...

Hidup lebih Sihat..Cantik....Bahagia .....hanya dengan sapu2 jer....
BE memang ajaib....best!!!!

Untuk maklumat lanjut sila SMS / call saya di  016-7966598
@
 PM di facebook: Anna Surie
@


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan