Isnin, 16 Julai 2012

0
Komen

MIGRAINE SEMBUH HANYA DENGAN BIO EVER


(Testimoni diri sendiri)


Inilah masalah kesihatan yang ditanggung oleh saya sejak di bangku sekolah lagi. Migraine! saya sentiasa mengambil pain killer -ponstant utk mengurangkan kesakitan yg ditanggung...Niat saya ingin memakai tudung pn terkubur kerana selalu diserang migraine jika pakai tudung lebih dari sejam...Migraine ini terjadi akibat dari pembuluh darah yang mengecut atau kecil di bahagian bahu, leher dan kepala. kesakitannya merayap bukan sahaja di kepala tetapi turut menyerang mata, tengkuk, bahu dan belakang.. bagaimana BIO EVER NANO CREAM boleh membantu? Kandungan herba didalam bio ever mampu mengembangkan saluran darah dlm masa hanya beberapa minit selepas dipakai. so our blood circulation getting better n relief our migraine.. saya sgt bersyukur dipertemukan dengan BIO EVER NANO CREAM yang teleh betul2 menyembuhkan migraine yang saya hidapi sejak lbh 20 tahun lepas dgn izin Allah...Alhamdulillah...Saya dah boleh memakai tudung tanpa diserang migraine lg..Tq Allah..

Untuk maklumat lanjut sila SMS / call saya di  016-7966598
@
 PM di facebook: Anna Surie
@


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan