Ahad, 18 November 2012

0
Komen

Masalah ketidaknormalan PERIOD..


Kredit to kak Asiah for sharing..

Allahamdulillah...testimoni di akhir ramadhan...pagi nie...
Ya Allah....terima kasih kerana dgn izinmu jua dpt menambah Nilai kesihatan
org lain..Jom ..saya sharing ape hebatnya MAHARANI.....

Bergelumbang dgn masalah period berpanjangan selama 2 mgu..kemudian
berterusan lagi utk kedua kalinya dlm bulan yg sama mmg tak Logik akal...
tapi ini lah yg di alami oleh Pn Isha Finaz yg hanya menikmati kesuciannya
4hari sje..dlm sebulan...,Ya Allah dgar jerr..dah ngeri...tapi itulah kebenarnaya...
tidak terus putus asa ... berjumpe doktor tetapi hampa..tiada perubahan ...
hampir hilang arah tuju..saya memperkenalkan kehebatan MAHARANI
sebagai penawar kerana saya yakin Fungsi & kandungnya..

Allahmdulilah hanya bermula pada hari AHAD(12/Aug)yg lepas.... kak As
di kejutkan sms pagi nie (15/Aug) "kak...period saya dah STOP..!!.Badan
saya FRESH.....Ya Allah mcm percaya dgn tidak...so kpd sesiapa yg
mengalami masalah kitaran haid yg di luar keNORMALAN....& alergic
pada perkataan MONOPUS.....sila dapatkan MAHARANI dgn
SEGERA!!!!! Keputusan & pilihan ditangan anda....
MAHARANI ~POWER..!!

pm F.B. Anna Surie @ sms 0167966598 for
more info..semoga perkongsian ini dapat membantu anda di luar sana..
sharing is caring..


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan