Ahad, 28 Oktober 2012

0
Komen

INGIN BEBAS DARI MASALAH YG BELENGGU HIDUP ANDA??

by Mentor CDM Hajah St. Atkah (Mentor Kebanggaan STG)


Saya menulis dari hati saya... kengkawan bacalah sampai habis
9 tahun saya berada dlm biz bersama SMART TYCOON.. masa yg agak panjang..soalan yg banyak datang kepada saya bagaimana boleh sampai ke tahap ini?.. U pencen awal dari pensyarah? mesti ada sambungan ayat lepas tu... sayang nye!!! Jawapan saya kpd soalan2 yg bermain dlm minda anda..saya betul2 menggunakan kekuatan minda separa sedar saya menarik apa sahaja yg saya nak kedlm hidup saya...dengan 100% menyerah setelah berusaha dan berdoa kepada yg maha pengasih dan maha pemberi yang ESA dan yg maha KAYA... macamana? ye ke boleh?? Mana saya dapat ilmu ni..bagaimana saya boleh mula?..pensyarah fizik boleh ke cerita pasal ni? jangan percaya cakap saya... belajar dan amal...Ya Allah indahnya hidup BERTUHAN!! apa sahaja yg anda inginkan Dia sentiasa mendengar dan bersedia untuk berikan pada anda!!! syarat minta!! but how? nak mintak biasa2 ke luar biasa? pilihan ditangan anda... Saya bermula dgn diuji ALLAH swt..dalam proses membesarkan ank2 remaja ..Allah uji saya..mmg kita tak pernah lepas dari diuji..itulah hidup sebagai hamba...ketika itu air mata saya tak kira dimana... meleleh.. rasa tiada tempat mengadu.. waktu my hubby said a sentence to me.. u lost yr self..80% gone..it's a small matter.. saya pandang dia..rasa nak marahpun ada... dia macam tak paham.. saya rasa ketika itu hidup saya tiada makna.. duit masa tu banyakpun tak guna.. salahkan diri..menyesal... rasa saya nak duduk atas sejadah 24 jam.. tidur tak lena makanpun tak boleh... badan kurus.. semangat all gone..anak2 dah lali dgn tangisan saya!! Dlm keadaan saya tertekan kwn baik saya ketika itu offer utk kekelas bagaimana mengawal emosi..oleh Dr Muhd Jantan (oo..dah lama tak col dr esok pg kena col.. just to say helo and report i'm happy now-dr mentor yg paling saya sayang... mcm ayah bila ada masalah mengadu pasti jap je selesai) saya mula faham bagaimana kuatnya pengaruh kuasa minda yg kita ada dalam hidup...

RUPA2NYA.. BILA BERILMU..BARU SAYA FAHAM..APA YG JADI PD SAYA DAH ADA DLM FIKIRAN SAYA LONG TIME AGO.. THATS WHY ADA AYAT KATA.. YOU ARE WHAT U THINK!!! Saya terus meneroka ilmu ALLAH yg sangat hebat ini..dgn mentor2 yg HEBAT spt Dr Azizan Osman(mentor yg akak kagum ..BEST).. D.R Kasmah Misran..dan Dr Azhar Sarip (persijilan antarabangsa) Alhamdulilah..masalah yg saya lalu berlalu dan anak2 sangat berubah dgn izinnya..TERIMA KASIH YA ALLAH..TAHUN 2011 adalah tahun yg paling bahagia untuk saya dan anak2..terima kasih ya ALLAH (menitik airmata saya ni) Dr segi akademik dan jadi hambaNya yg soleh.. alhamdulillah... JANGAN BIARKAN KITA DAN KELUARGA KITA DIBELENGGU MASALAH (TERMASUK MASALAH YG SANGAT BERI KITA KERIBUTAN..APALAGI KALAU TIDAK - DUIT!!!) Di dalam seminar sehari Minda Magnet Rezeki (MMR) insyaAllah mentor anda akan di dedahkan antaranya dgn : 1. Bagaimana menggunakan kuasa minda menarik apa saja yg kita hendak!! suami yg penyanyang?? anak2 yg dengar cakap? anak2 yg melawan dan merempit berubah? anak2 yg ada masalah dlm akademik? masalah duit kering?..dan lain2..biz tak maju?...semua orang ada potensi diri luarbiasa..jom explore..dgn izinNYA 2.bagaimana membesarkan poket minda menarik kekayaan dan kejayaan dtg cepat kepada kita.. 3.Bagaimana cara berdoa yg tepat dan pada masa yg tepat..supaya apa yg kita mintak cepat dtg berlari mengejar kita..contoh org islam digalakkan bangun dan berdoa disepertiga malam..kata dr muhd jantan "atikah Allah tunggu u mintak.. hijab terbuka ketika sepertiga malam..submittlah apa sahaja ALLAH akan terima...YAllah indahnya mendapat layanan istimewa dr NYA apabila doa kita cepat dimakbulakn...jom belajar caranya!!! 4.Kenal pasti getaran halangan yg selama ni anda hadap... buat apapun tak jadi..pangkat tak naik2!! income banyak simpanan tak dak!! anda kebocoran wang!!! belajar ada cara dan ilmu supaya duit mellekat pada kita.. ORG lain ..BANGSA lain..Yg BERAGAMA lain dah lama master the knowledge...jom dah sampai masa kita pulakk...KATA DR MUHD JANTAN..IT WILL NEVER BE TO LATE FOR US... EVERYDAY IS A NEW DAY FOR US!!! KATA DR AZIZAN OSMAN: SEMUA KITA NAK BERJAYA SERTA MERTA..KEJAYAAN ANDA BERGANTUNG KPD APA YG ANDA BUAT SELEPAS INI.. SEKIAN SITI ATKAH ABDUL HAMID SMART TYCOON






Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Catat Ulasan