Sabtu, 25 Mei 2013

0
Komen

BATU KARANG, GOUT --> BUAH PINGGANG TAHAP 4


BISMILLAH.. 

Sambil rehat2 dgn family jom baca jap sharing dari sahabat STG ni.. Moga bermanfaat bagi yg memerlukan.. 

BATU KARANG, GOUT --> BUAH PINGGANG TAHAP 4
Tq Pn Rohaya for sharing 


Di sini saya nak kongsikan tentang BVSM yang saya baru ambik pd hari rabu lepas. Dipendekkan cerita, ayah saya nie memang ader macam-macam sakitnya, mula2 dia kena batu karang...tak lama lepas tur kena sakit gout...dalam masa yang sama dia pun ada masalah buang air/masalah uluran pun ada juge..
.
Disebabkan masalah2 sakit yang di atas nie, buah pinggang ayah saya berada di tahap 4, yang mana boleh dialysis...2 bulan lepas pun ayah baru jer buat ‘operation’ kerana ader masalah untuk membuang air kecil.

Tiba bulan lepas buang airnya menjadi semakin tidak lawas..dan kadangkala semakin tidak dapat dikawal..Yang sedihnya tur semasa tidur memang nk kena alas sehingga 2-3 lapis kain...Setiap pagi , mak saya memang nk kena membersikan semuanya, memang kain yang sebanyak 3 lapis tur akan basah lencun...

Bila membaca testimoni2 dari kawan-kawan di STG nie, saya pun berniatlah untk menghadiahkan ‘BVSM’ nie kepada ayah...kesian tengok dia tidur, bila bangun pagi jer, habis semua basah..

Tapi malam rabu tur, memang saya selimutkan ‘BVSM’ tu kepadanya..alhamdulillah syukur kepada Allah, memang berpeluh habis badannya, dan dia hanya buang air sekali sahaja, mungkin kerana banyak berpeluh tur, yg buang air hanya sekali shj, klu tak sebelum nie memang tak terkawal. 

Yang bestnya kain lapis yang dibuat tidur hanya basah sedikit sahaja. Mak saya cakap, bangun pagi tur Nampak dia dah semakin sihat....Saya juga berharap agar ayah lekas beransur pulih...Syukur kepada Allah dengan asbab ‘BVSM’ dapat memperbaiki kesihatan ayah saya...

Berminat nak order? PM sy sekarang utk DISKAUN MENARIKKK..


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan