Isnin, 20 Januari 2014

0
Komen

KOPI MINERAL HILANGKAN DEMAM URAT

Pagi tadi badan rasa cam nak demam..
Maybe demam urat coz malam tadi pulun kemas rumah ngan hubby..
Tapi lepas minum secawan mineral coffee masa breakfast pg tadi..terus berpeluh..sihat cergas..sakit badan pun cam dah lega...
Tq Allah...

Kopi mineral mmg terbaikk...
Patutlah terlajak larissss....
Terlajak bagussss..Terlajak murah
RM26.50 je sekotak..

Kalau kekawan nak cuba..meh PM/SMS saya..saya bg harga special..kalau nak jadi tokan kopi mineral pn boleh..hehehe

**Dulu saya tak boleh minum kopi..migrain teruk..tapi skrg saya dh jatuh cinta ngan kopi..tapi hanya kopi mineral la..mana taknya gastrik saya pun dah baik..

With love;
Anna Surie 0167966598


Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan