Jumaat, 27 September 2013

0
Komen

RESDUNG ~KEPUTIHAN ~ JERAWAT TIADA MASALAH LAGI

Aku yang dulu bukanlah yang sekarang
Dulu ku COMOT sekarang Alhamdulillah
Dulu dulu dulu ku MENDERITA
Sekarang aku BAHAGIA


Alhamdulillah, Tq Allah temukan ku penawar setelah 10 tahun ikhtiar

COMOT & MENDERITA >>> Saya ni resdung, alahan, keputihan, terlebih berat badan.. Senang citer asid urik tinggi... Bile makan ayam, seafood & fast food terus la menggaru 1 badan, kelumumur & muke jadi camni la...

10 tahun ape sy buat?!? Macam2 la sy ikhtiar,,, makin ditempek makin menjadi la jerawat ni tumbuh...

Alhamdulillah hanya 1 kotak yang pertama sy bebas semua jerawat ni!!!! Kelumumur, keputihan hilang... Wah... Memang teruja la kan?!! Yang paling2 best bile Makan seafood Tiada gatal2 badan dan jerawat tak tumbuh!!! Ape lagi bedal charkueteow seminggu 3x terus!!!! Sampai husband jemu hahaha...

Bukan setakat Allah izinkan sy sembuh penyakit ini,,, Allah izinkan jugak saya mengandung!!!! Setelah 2 tahun setengah ikhtiar mengandung... TIADA HAD BATAS KEKUASAAN MU YA ALLAH... Sekarang saya memang dah jatuh cinta dengan semua produk superbrand ni!!!

Tq Allah, tq mentor Naura Auni, Tq STG.... Allah dengar permintaan saya untuk bertemu biz partner yang sangat2 positif Alhamdulillah

*pic di pagi hari tanpa sebarang make up & tak edit ye...
Credit to : Nadhirah Jamian



Anda Suka?? Klik LIKE n SHARE!!!...Anda berminat?? Terus ke E-Shop@Online Order!!!..Tqvm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan